2010-05-07

ジェイソン・クランデル大阪へ! Jason Crandell Japan Tour 2010: Going to Osaka!


 Jason Crandell Japan Tour 2010: Going to Osaka! (2010.5.7)

It’s a fun trip. We ate Matcha cakes, Andrea took a nap and Jason read A Wild Sheep Chase by Haruki Murakami on the super-express, Shinkansen. Actually he likes reading some Japanese books like Banana Yoshimoto’s and other Haruki Murakami’s.
And finally we arrived at Osaka! On the local train, Jason found a funny bear character instead of Suica penguin and took a photo, of course.
We had a nice dinner with Haidar and Daniel (Spirit Yoga Studio team) that night. Jason’s Tour Gears Up for Weekend Finale!

今日はツアー中で唯一のオフ日。夕方、新幹線のぞみ号で、ジェイソン、アンドレア、私の3人は大阪に向かいました。すっかり旅行気分です。東京駅で 買った抹茶ケーキをみんなで食べ、アンドレアは昼寝をし、ジェイソンは新幹線にうきうきしながらも、村上春樹の羊をめぐる冒険を読んだりしていました。ジェイソンはなかなか読書家で、吉本ばななや他の村上春樹の本などもすでに読破、新刊の1Q84の英訳版も待っているとか。

新大阪についた後は在来線にのりかえて、大阪へ。そしてジェイソンは、車内でSuicaペンギンに代わる新たなクマのキャラクターを見つけ、さっそ く写真を撮っていました。
その晩は、翌日にお世話になるスピリット・ヨガ・スタジオのハイダー・アリ先生とコンサルタントのダニエルさんと一緒に和食をいただきました。ジェイソンはイカの塩辛に初挑戦! 
そしてツアーもいよいよ終盤!

No comments:

Post a Comment